Partner in veiligheid!
 Tel. 046-204 5008    Mail: nu@emsborn.nl

Crisismanagement 

Duur van de opleiding:

1dagdeel ( 4 uur) 

Uw investering:

€ 1.399,-- (excl. BTW)* per dagdeel  voor een groep van max. 12 personen                                                


*inbegrepen zijn, verblijfkosten, koffie en thee gedurende de trainingsdag, lesmateriaal, gebruik van veiligheidsmiddelen, alle trainingsmateriaal, examen- en evt. vrijstellingskosten, certificaat en administratiekosten . 

Locatie:

In-company of Training Centrum Veiligheid in Buchten

Opleidingscode:

O.2.CR16

Doel

En plots staat de media voor de deur. Geen enkele organisatie kan het risico van een crisis nog uitsluiten. Een defect product, een intern ongeval, een bedrijfsbrand, een gerucht op de beurs, een fraudegeval, een staking...

Een crisis kan in een mum van tijd breed uitgesmeerd worden en het imago van uw bedrijf in een slecht daglicht stellen. In deze interactieve training gaat u na hoe u als bedrijf kan reageren op een crisissituatie en welke valkuilen u het best vermijdt.

Doelgroep

Deze opleiding richt zich tot iedereen die bij het crisisbeleid van een organisatie betrokken is: directie, managers, bedrijfsleiders, leden, communicatie- en PR-verantwoordelijken, woordvoerders, juridische medewerkers en risk managers.

Programma

  • Basisregels om de media strategisch te benaderen. Cameraoefening.
  • Markante voorbeelden op DVD: hoe moet het niet/wel? Groepsdiscussie.
  • Praktijkgericht stappenplan om een crisis goed te managen. 
  • Communicatie met de hulpdiensten.
  • Proactieve maatregelen voor een strategisch crisisbeheer.

Resultaten

Na het volgen van deze opleiding bent u in staat zijn een praktijkgericht actieplan voor doeltreffende crisiscommunicatie op te stellen en uit te voeren. Tevens leert u bij de communicatie met de pers de valkuilen te vermijden en de negatieve impact van een crisis tot een minimum te beperken. Wij garanderen u een daadwerkelijke verbetering van uw crisis management.

  • U leert welke pro-actieve maatregelen uw bedrijf moet nemen voor een zorgvuldig en strategisch crisisbeheer.
  • U krijgt een overzicht van de procedures en stappen die nodig zijn om een crisis goed te managen.
  • U leert welke valkuilen u moet vermijden.
  • Uw bedrijf wordt minder kwetsbaar voor mogelijke gevolgen van een crisis.
  • U leert de basisregels om de media tijdens een crisis te woord te staan en strategisch te benaderen.
  • Via talrijke praktijkvoorbeelden leert u hoe het wel en hoe het vooral niet moet.

Contact

Heeft u over deze training vragen of wilt u zich aanmelden? Wij horen het graag van u. Neem contact met ons op op telefoonnummer 046 -204 5008. Of stel uw vraag via het onderstaande aanmeldformulier. 

 
 
 
Kaart
Opbellen
E-mail